wtorek, 22 marca 2011

Ostatnia notka na dzisiaj każdy jest pod jarany bo juz są bilety ;).Ci co są z Poznania wpadajcie na oficialnego bloga o zlocie i o filmie NSN w Plazie -> http://zlot-jb-poznan.blogspot.com/ . Zapraszam Bardzo serdecznie macie jakieś pytanie od nośnie NSN W POZ ? zapytajcie się Mi czyli @biebsiinPoland albo samej Agacie czyli @BieberDialogues zapraszam do FOLLOW ! :) <3.
Co do notki o antyfanach dziękuje wam że macie zdanie takie same jak ja miło mi słyszeć wasze posty do mnie na temat tej notki jest mi bardzo miło i pozdrawiam każdego <3. !. 



1 komentarz:

  1. Ja osobiscie nie mam nic do niego;) uwazam, ze jest to młody utalentowany chłopak(sama kiedys za nim szalałam)no i w dodatku b.przystojny
    musze sie wybrac na NSN :)
    pozdrawiam
    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń