środa, 1 sierpnia 2012

As Long As You Love Me

Cześć dawno tutaj nie pisałam nie wiem dlaczego może dlatego,ze sa wakacje,a mnie cały czas w domu nie ma bo to wyjazdy na baseny,zakupy,spotkania ze znajomymi...Ale myślę,że to nadrobię :),dam radę !.Więc dzisiaj o godzinie 14 został dodany teledysk do As Long As You Love Me boze jaki cudny ta dziewczyna według mnie najlepszy teledysk jego !.Prześwietny dobry pomysł na teledysk,taniec świetny układ no i oczywiście on  jakie ciacho taki seksowny odważny walczył o swoje :).Jak cały nasz Justin ; **.A wam jak się podobał piszczcie !.





miłego wieczorku < 3 !

1 komentarz:

  1. W końcu obejrzałam ten teledysk i aż wstrzymałam oddech jak go bił... Normalnie cały teledysk wspaniały! ^^ I aż nie mogę uwierzyć jak Justin się zmienił <3 No i piosenka strasznie wpada w ucho :D

    OdpowiedzUsuń